Handlekurven
Legg til i handlekurven

Vanlige spørsmål

Vi har en 30 dagers returrett og tilbyr gratis fraktalternativer innen EU, inkludert Norge og Storbritannia. Sverige og Skandinavia: 2-3 virkedager. Europa: 3-5 virkedager. Resten av verden: 5-10 virkedager. Du kan betale med debet- og kredittkort. Avhengig av hvor du befinner deg, kan du også betale med faktura via Klarna.

  • Klager

    • Hvis produktet ditt har en produksjonsfeil, kan du kontakte oss på [email protected]. Vennligst oppgi følgende: Bilder eller video av feilen, Beskrivelse av problemet, Bestillingsnummer, Serienummer (finnes på vaske etiketten), Kopi av kvitteringen. Når du har sendt informasjonen til [email protected], kommer vi tilbake til deg så snart som mulig med de neste trinnene.
  • Leveranse

    • Hvis bestillingen ikke er sendt, kan vi vanligvis hjelpe deg med å endre leveringsadressen. Kontakt oss på chatten så kan vi hjelpe deg
    • Dersom pakken ikke blir hentet, vil den til slutt bli sendt tilbake og kunden vil bli belastet med et administrasjonsgebyr på 200 NOK. Unnlatelse av å hente pakken din anses ikke som en utøvelse av angreretten.
    • For leveranser utenfor Sverige bruker Najell DHL og UPS.
    • Du vil motta en e-post eller tekstmelding fra fraktselskapet når bestillingen din har forlatt vårt lager. Der finner du en lenke for å spore pakken din. Hvis du ikke har mottatt en sporingslenke, vennligst sjekk spam. Ellers kontakt oss på [email protected].
    • Vi tilbyr gratis frakt til agenter i Sverige, Norge og resten av EU når du handler på nettsiden vår.
    • Sverige og Skandinavia: 2-4 virkedager. Europa: 3-5 virkedager. Resten av verden: 5-10 virkedager. Hvis en bestilling legges inn i løpet av helgen (eller på en svensk høytid), vil den bli sendt tidligst neste virkedag.
  • Rabatter

    • Det er ikke mulig å kombinere flere rabattkoder i ett kjøp.
    • Så lenge koden du vil legge til fortsatt er gyldig, vi kan hjelpe deg. Kontakt oss på chatten med bestillingsnummer og rabattkode, så hjelper vi deg.
    • Du kan angi rabattkoden i kassen, før betalingsalternativene.
    • Kontakt oss på chatten så løser vi det!
  • Handle på najell.com

    • Noen ganger kan ordrebekreftelsen din havne i spam. Så sjekk der først. Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse innen et par timer etter at du la inn bestillingen, vennligst kontakt oss på chatten
    • Nei. I stedet, legg inn en ny bestilling og kontakt oss på chatten, så kan vi være i stand til å pakke sammen bestillingene dine.
    • Vårt lager er raskt og pakker bestillingen din direkte om morgenen (hverdager) etter at bestilling er lagt inn (og varen er på lager). Spesielt i høysesonger, som Black Week, er det ikke mulig å kansellere eller endre bestillingen din på grunn av det høye volumet av bestillinger.
    • Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post eller tekstmelding med en sporingslenke der du kan følge bestillingen din. Merk at det kan ta opptil 24 timer fra du mottar lenken til all informasjon som er synlig fra rederiet. Hvis du ikke har mottatt en e-post, sjekk gjerne spam, ellers kan du skrive til chatten
    • Noen ganger er produkter tilgjengelige for forhåndsbestilling, i så fall kan du legge inn en bestilling på nettstedet vårt som vanlig. Ellers må du dessverre vente til produktet er tilbake på lager.
    • Hvis du mangler et produkt på nettsiden vår, er det sannsynligvis et produkt som vi ikke lenger produserer. Kontakt oss på chatten hvis du har flere spørsmål.
  • Bruk

    • Alle produkter leveres sammen med en bruksanvisning. Hvis du har mistet manualen din, kan du alltid laste den ned fra den respektive produktsiden. På vår Youtube-kanal har vi også instruksjonsvideoer for de fleste av produktene våre. Du kan også finne tips og triks på vår IGTV på Instagram.
    • Alle Najell produkter er sikkerhetstestet i henhold til europeiske standarder og alle materialer vi bruker er Oeko-tex standard 100 klasse 1 sertifisert.
    • Najell Wrap skal ha en tettsittende, men komfortabel passform. Vekten eller størrelsen på barnet er ikke en faktor for å velge riktig størrelse. Står du mellom to størrelser anbefaler vi at du velger den største størrelsen. Husk at kroppen ofte er mer følsom de første ukene etter fødsel og at brystene kan bli større.
    • Alle våre produkter kan vaskes på 40 grader i vaskemaskin. Sørg for at vaskemaskinen er ren og at du vasker produktet alene. Bruk gjerne en vaskepose for å beskytte spennene og bruk et mildt vaskemiddel uten blekemiddel. Unngå alltid tøymykner Følg hvert produkts vaskeanvisning for lengre holdbarhet.
  • Betalinger

    • Hvis noe ikke fungerer på nettsiden vår i betalingsprosessen, vennligst kontakt oss, så skal vi prøve å hjelpe.
    • Kort eller kredittkort (VISA, Mastercard, Maestro), Vipps, PayPal, Apple Pay, Faktura fra Klarna.
  • Returnerer

    • Du kan enkelt registrere returen din i returportalen, som du finner ved å klikke her. 

    • Refusjoner gjøres med samme betalingsmåte som ble brukt på kjøpstidspunktet. Betaler du via Klarna og har foretatt en retur kan du enkelt gå inn på Klarnas app eller nettside og melde retur og fakturaen blir satt på pause til vi har håndtert returen din.
    • Pengene vil bli refundert innen 7 dager etter at vi har mottatt din retur og kontrollert at den er i original stand, men senest etter 14 virkedager.
    • Vi tilbyr våre kunder åpent kjøp i 30 dager.
    • Når du returnerer, vil en kostnad på 59 nok bli belastet og automatisk trukket fra refusjonen. Vennligst bruk den forhåndsbetalte returfrakten. Hvis du ikke har mottatt returfraktbrev, kontakt oss på chatten. Retur kan ikke gjøres som oppkrav.
    • Unfortunately, we don’t do exchanges. If you wish to change to another size/model, return the product as usual. Then place a new order with the desired size/model from our website. Please note that if you received a free gift with your purchase, you cannot exchange the gift.
    • Send us a chat and we’ll sort it out!
    • For promotional offers that include a gift with your purchase, you are required to return both the purchased product(s) and the free gift in the event of a return. Failure to do so will result in a charge of the value of the free gift at time of purchase. Please note that gift exchanges are not permissible. If you decide to return one or more purchased items, and your order still meets the minimum threshold for receiving the free gift, you may keep the gift without incurring any additional charges.