Vilkår og Betingelser

Oppdatert 10. augusti 2022.

BESTILLING OG BETALING

AVTALE

Å foreta et kjøp på Najell.no betyr at du godtar disse vilkårene og betingelsene.

ORDREBEKREFTELSE

Vi sender en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga så snart bestillingen din er registrert i vårt system. I ordrebekreftelsen finner du alle detaljer om ditt kjøpte produkt, pris, faktureringsdetaljer og fraktdetaljer. Hvis du ikke mottar en ordrebekreftelse, vennligst sjekk spam- og søppelpostmappene dine før du kontakter oss.

Hvis det er noe galt i ordrebekreftelsen, bør du umiddelbart kontakte oss på [email protected]

PRIS

Alle priser på nettsiden er spesifisert i NOK (kr) og inkluderer mva. Ved bestilling via Najell.no gjelder prisene spesifisert på nettsiden. Prisene inkluderer ikke betalingskostnader, leverings- og faktureringsgebyrer eller lignende, som kan komme i tillegg og spesifiseres separat.

I tilfelle feil i vår prissetting vil vi informere deg og du vil da få muligheten til å kansellere eller bekrefte bestillingen på nytt til riktig pris.

BETALINGSMÅTER

Du kan betale for bestillingen din på Najell.no med følgende:

  • Kort eller kredittkort (vi aksepterer mest).
  • Faktura fra Klarna (ikke tilgjengelig i alle land). Fakturaen vil bli sendt til din angitte e-postadresse i forbindelse med at din bestilling sendes fra vårt lager. Betalingsperioden er 30 dager.

BETALINGSBETINGELSER

Ifølge loven må du være 18 år eller eldre på kjøpstidspunktet for å foreta en kortbetaling.

Vi bruker betalingstjenester fra en tredjepart, Klarna. De har egne vilkår for bruk og håndtering av kjøperens personopplysninger. Disse betingelsene er tilgjengelige når du velger betalingsmetode.

RABATTKODER

Rabattkoder kan ikke kombineres med andre salgs- eller rabattkoder på vår nettside.

SALG/TILBUD

Najell forbeholder seg retten til å heve kjøp av nedsatte varer dersom lagersaldoen ikke er oppdatert korrekt og varene derfor er tom for lager.

PERSONLIG INFORMASJON

Når du fullfører en bestilling hos Najell AB, godtar du at informasjonen din registreres. Din informasjon brukes til å administrere og utføre bestillingen din. Vi beskytter personvernet ditt og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi selger eller gir aldri informasjonen din til tredjeparter.

Najell AB er behandlingsansvarlig for personopplysninger som du har gitt oss som kunde. I henhold til GDPR (General Data Protection Regulation) har du rett til å motta informasjonen vi har registrert om deg. Dersom du anser det som feil eller irrelevant, kan du be om retting eller fjerning fra vårt kunderegister. Hvis du ønsker at informasjonen din skal bli rettet eller fjernet, vennligst kontakt oss på [email protected] Informasjonen du oppgir om deg selv brukes kun internt.

LEVERINGSTID OG FRAKT

FRAKT INNEN EUROPEISK UNION (EU)

Gratis frakt for bestillinger innenfor EUs, Norges og UKs grenser.

FRAKT UTENFOR EUROPEISK UNION (EU), NORGE OG UK

For bestillinger utenfor EU, Norge og UK kommer fraktkostnader i tillegg.

Vi leverer bestillingen til ditt nærmeste postkontor eller leveringssted normalt innen 3-5 virkedager i Europa. For bestillinger utenfor Europa kan leveringstiden variere.

Bestillinger gjort på en helg eller en svensk helligdag vil bli sendt neste virkedag. Bestillinger gjort på sesonger eller helligdager med mange kjøp kan ta lengre tid å ankomme på grunn av høyere antall leveranser fra transportørene og er utenfor Najells kontroll.

Du vil motta en e-post når bestillingen din er sendt og når den vil bli levert hjem til deg eller er tilgjengelig for henting på ditt lokale postkontor.

LEVERING TIL LOKALT SERVICEPUNKT ELLER POSTKONTOR

Du vil motta en e-post når bestillingen din forlater vårt lager og når pakken din er tilgjengelig for henting på ditt lokale postkontor.

Ved henting må du forsikre deg om at pakken er skadet og i så fall melde fra til Najell.

HJEMMELEVERING

Du vil motta en e-post når bestillingen din forlater vårt lager, hvor du kan følge bestillingen din og gjøre eventuelle nødvendige endringer.

Ved henting må du forsikre deg om at pakken er skadet og i så fall melde fra til Najell.

IKKE HENTING AV EN PAKKE

For pakker som ikke er hentet av kunden, vil det bli belastet et gebyr på 200 NOK. Dette tilsvarer kostnadene det har påført Najell AB til å sende og motta pakken i retur.

Hvis du har ombestemt deg når pakken er sendt fra oss, må du hente pakken på ditt utleveringssted og sende den tilbake til oss. Dersom pakken ikke blir hentet, blir den automatisk registrert som ikke-hentet og belastet deretter.

RETUR OG BYTTE

ANGRERETT OG RETUR

Din angrerett er gyldig i 30 dager, fra datoen du mottar bestillingen din. For rabatterte varer har du e 14 dagers returrett.

Vær oppmerksom på at en ikke-hentet pakke ikke anses som en uttak eller retur.

Du har rett til å undersøke varen, men den må returneres i ubrukt stand og i original emballasje.

RETURER

Hvis du ønsker å returnere noen av produktene dine:

Fyll ut returskjemaet som kom med bestillingen din.

Send produktet(ene) tilbake til oss med samme leveringsfirma som du mottok bestillingen fra.

Du har rett til å inspisere produktet, men det må returneres i ubrukt stand og i originalemballasje.

GRATIS RETUR FOR EU, NORGE OG UK

Vennligst bruk den forhåndsbetalte returfrakten. Hvis du ikke har mottatt returfraktbrev, send en e-post til [email protected] Retur kan ikke gjøres som oppkrav.

FOR ALLE ANDRE LAND

Returfrakt betales av kunden. Send produktene til: Nowaste, Porfyrgatan 2, 254 68 Helsingborg, Sverige.

Alle returnerte varer skal være pakket inn og godt pakket slik at pakken ikke blir skadet. Du kan ikke teipe eller lime noe direkte på produktets originalemballasje.

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig hvis produktet forsvinner eller forringes under returfrakten, så sørg for å pakke det godt inn. Najell AB er ikke ansvarlig for tapte pakker.

REFUSJON

Så snart returen din er behandlet og godkjent, vil du bli refundert på samme måte som du betalte for produktet. Det kan ta opptil 7 virkedager før vårt lager behandler returen din etter at den har ankommet vårt lager. Vi refunderer deg senest 14 dager etter at returen er behandlet og godkjent.

På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke fra et beløp som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien av produktet når produktet er brukt eller skadet.

BYTTE EN VARE

Hvis du ønsker å bytte en vare, bare:

  • Lag en ny bestilling på vår nettside for varen du ønsker å bytte til.
  • Fyll ut returskjemaet som kom med bestillingen din.
  • Send produktet(ene) tilbake til oss sammen med returskjemaet. Hvis du ikke har skjemaet, kontakte oss på [email protected]
  • Hvis du bestilte med Budbee, gjør returen ved å bruke appen deres.
  • Du har rett til å undersøke produktet, men det må returneres i ubrukt stand og i originalemballasje.

Vi refunderer deg innen 14 dager etter at returen er behandlet og godkjent.

Klage/feil

Ved eventuelle klager overholder vi gjeldende svensk forbrukerbeskyttelseslovgivning. Se https://www.konsumentverket.se/languages/english-engelska/ for mer informasjon.

Hvis du har behov for å klage, bør du alltid kontakte oss før varen sendes tilbake til oss. Send en e-post til [email protected] og legg ved bilder hvis mulig.

Når vi har godkjent din klage og mottatt produktet, sender vi deg et nytt produkt, forutsatt at det er på lager. Hvis varen ikke er på lager, refunderer vi deg det du har betalt for varen og returnerer posten.

Krav kan kun gjelde originale produksjonsfeil, og ikke feil som oppstår på grunn av kjøpers endring i produktets funksjon.

UENIGHETER

Ved tvist følger vi alltid Allmennklagenemndas anbefalinger, www.arn.se

RESERVASJONER

Najell påtar seg intet ansvar dersom produkter går tom for lager, samt eventuelle bilde- og skrivefeil på nettsiden, feil i produktbeskrivelse eller teknisk spesifikasjon, feilpriser eller feilinformasjon.

Najell forbeholder seg retten til å gjøre endringer i disse vilkårene uten forvarsel. Hvis disse vilkårene endres, vil de være tilgjengelige på denne nettsiden. Vi anbefaler at du som kunde holder deg oppdatert på disse vilkårene.

OM NAJELL AB

Najell AB, Kyrkogatan 9b, 222 22, Lund

Bedriftskode: 556819-7494.

Ønsker du å komme i kontakt med oss ​​kan du alltids chatte, sende en e-post til [email protected], skrive en melding på Facebook eller Instagram, eller ringe +46 (0)46 276 91 90.